Děkujeme, že respektujete a dodržujete vnitřní řád Sanatoria Achillea.

Vnitřní řád – Sanatorium Achillea

  1. Pacient je povinen dodržovat navržený individuální léčebný a diagnostický postup zdravotnickým personálem.
  2. Chovat se dle zásad slušného chování k zdravotnickým pracovníkům a řídit se jejich pokyny.
  3. Dodržovat zásady občanského soužití a dobrých mravů ve vztahu ke spolupacientům, jejich případným zákonným zástupcům a zdravotnických pracovníků. Nikoho verbálně nenapadat, nekřičet ani nezvedat hlas.
  4. Nepořizovat jakékoliv fotografie, videonahrávky nebo audionahrávky ve všech prostorách zdravotnického zařízení bez souhlasu pověřeného vedoucího pracovníka a bez souhlasu osob, které by případně měly být natáčeny nebo fotografovány.
  5. Řídit se tímto vnitřním řádem.

Objednání a průběh vyšetření

  1. Při vstupu do recepce pacient vždy předkládá průkaz zdravotní pojišťovny.
  2. Sanatorium Achillea používá pro plynulé odbavení pacientů objednávací systém s konkrétním termínem vyšetření. Objednávání probíhá telefonicky, nebo vyplněním objednávkového formuláře na webových stránkách www.achillea.cz 
  3. V případě, že pacient přijde na vyšetření později, nežli byl objednán, může lékař vzít dalšího objednaného pacienta, s tím, že pacient, který přišel později, vyčká na vyzvání lékařem.
  4. V případě, že je pacient objednán na konkrétní termín, platí tento termín pouze pro něho nikoli pro jeho doprovod.
  5. Čas, na který je pacient objednán, nepředstavuje čas, kdy pacient vstupuje do ordinace, ale čas, odkdy je pacient přítomen v čekárně.
  6. V případě, že se pacient nemůže dostavit na objednaný termín je povinen tento termín zrušit, buď telefonicky nebo e-mailem na adresu ~.po6196LTnmY7bd08kmb. Pokud se pacient nedostaví, bez omluvy alespoň 24h předem, bude Sanatorium Achillea uplatňovat finanční náhradu.
  7. V případě, že se čas ošetření některého z předchozích pacientů prodlouží díky závažnosti, může dojít k časovému posunutí termínu objednání. V takové situaci žádáme čekajícího pacienta o pochopení a toleranci.

Ostatní ustanovení

  1. Doklad o dočasné pracovní neschopnosti (dále je DPN) vystavuje lékař na základě zjištění zdravotního stavu, nikoliv na žádost pacienta.
  2. Zdravotnická dokumentace pacienta vedená lékařem je majetkem lékaře. Nahlížet do ní a pořizovat z ní výpisy a kopie může pouze pacient či jeho zákonní zástupci.
  3. Poskytovatel, kterého si pacient zvolil, může odmítnout přijetí pacienta do péče na základě      § 48 zákona č. 372/2011 Sb. Obzvláště v situaci, kdy by přijetím pacienta bylo překročeno únosné pracovní zatížení a kapacita zdravotnického zařízení.
  4. Zdravotnické zařízení může ukončit poskytování zdravotních služeb pacientovi, který závažným způsobem omezuje práva ostatních pacientů, úmyslně a soustavně nedodržuje navržený léčebný postup nebo se neřídí vnitřním řádem (§48 odst. 2 zákona o zdravotních službách č.372/2011Sb.)