Děkujeme, že respektujete a dodržujete vnitřní řád Sanatoria Achillea.
Vnitřní řád – Sanatorium Achillea
- Pacient je povinen dodržovat navržený individuální léčebný a diagnostický postup zdravotnickým personálem.
- Chovat se dle zásad slušného chování k zdravotnickým pracovníkům a řídit se jejich pokyny.
- Dodržovat zásady občanského soužití a dobrých mravů ve vztahu ke spolupacientům, jejich případným zákonným zástupcům a zdravotnických pracovníků. Nikoho verbálně nenapadat, nekřičet ani nezvedat hlas.
- Nepořizovat jakékoliv fotografie, videonahrávky nebo audionahrávky ve všech prostorách zdravotnického zařízení bez souhlasu pověřeného vedoucího pracovníka a bez souhlasu osob, které by případně měly být natáčeny nebo fotografovány.
- Řídit se tímto vnitřním řádem.
Objednání a průběh vyšetření
- Při vstupu do recepce pacient vždy předkládá průkaz zdravotní pojišťovny.
- Sanatorium Achillea používá pro plynulé odbavení pacientů objednávací systém s konkrétním termínem vyšetření. Objednávání probíhá telefonicky, nebo vyplněním objednávkového formuláře na webových stránkách www.achillea.cz
- V případě, že pacient přijde na vyšetření později, nežli byl objednán, může lékař vzít dalšího objednaného pacienta, s tím, že pacient, který přišel později, vyčká na vyzvání lékařem.
- V případě, že je pacient objednán na konkrétní termín, platí tento termín pouze pro něho nikoli pro jeho doprovod.
- Čas, na který je pacient objednán, nepředstavuje čas, kdy pacient vstupuje do ordinace, ale čas, odkdy je pacient přítomen v čekárně.
- V případě, že se pacient nemůže dostavit na objednaný termín je povinen tento termín zrušit, buď telefonicky nebo e-mailem na adresu ~.po6196LTnmY7bd08kmb. Pokud se pacient nedostaví, bez omluvy alespoň 24h předem, bude Sanatorium Achillea uplatňovat finanční náhradu.
- V případě, že se čas ošetření některého z předchozích pacientů prodlouží díky závažnosti, může dojít k časovému posunutí termínu objednání. V takové situaci žádáme čekajícího pacienta o pochopení a toleranci.
Ostatní ustanovení
- Doklad o dočasné pracovní neschopnosti (dále je DPN) vystavuje lékař na základě zjištění zdravotního stavu, nikoliv na žádost pacienta.
- Zdravotnická dokumentace pacienta vedená lékařem je majetkem lékaře. Nahlížet do ní a pořizovat z ní výpisy a kopie může pouze pacient či jeho zákonní zástupci.
- Poskytovatel, kterého si pacient zvolil, může odmítnout přijetí pacienta do péče na základě § 48 zákona č. 372/2011 Sb. Obzvláště v situaci, kdy by přijetím pacienta bylo překročeno únosné pracovní zatížení a kapacita zdravotnického zařízení.
- Zdravotnické zařízení může ukončit poskytování zdravotních služeb pacientovi, který závažným způsobem omezuje práva ostatních pacientů, úmyslně a soustavně nedodržuje navržený léčebný postup nebo se neřídí vnitřním řádem (§48 odst. 2 zákona o zdravotních službách č.372/2011Sb.)